להשקיע בתמ"א 38? הרווח כולו שלכם

ניהול כספי קבוצות רכישה
2 בינואר 2017
ניהול פיננסי של קבוצות רכישה
2 בינואר 2017

ככל שעובר הזמן, יותר ויותר בעלי בתים, רשויות מוניציפאליות וגורמים ממשלתיים מבינים כי פרויקטים של תמ"א 38 ושל תהליכי פינוי-בינוי הם לא רק מומלצים ונכונים אלא הם סוג של כורח המציאות ושיש להגביר את החשיפה אליהם מצד הציבור הרחב מחד, ומצד משקיעים פוטנציאליים מאידך, כאלו שיצטרכו לממן את הפרויקט, להוציא אותו מן הכוח אל הפועל ולקחת את הסיכונים הקיימים בכל פרויקט נדל"ן מתוך הבנה, והכרה, בכך שלצדם ישנו פוטנציאל רווח משמעותי עבורם.

יזמים, המחפשים אחר משקיעים שישקיעו בפרויקטים מסוג תמ"א 38, צריכים להבין כי מדובר על סיכון מסוים מצד המשקיע הפוטנציאלי ועל תהליך שאינו תמיד קצר ופשוט, ולכן החיפוש אחר נכסים בהם פוטנציאל הרווח הוא גבוה, מצד אחד, ואטרקטיבי, מצד שני, הוא חיפוש מחויב המציאות. חברת כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ שמה לה כמטרה לעזור לאותם יזמים גם לאתר את ההזדמנויות העסקיות האטרקטיביות ביותר וגם להשיג את המימון הנדרש לשם התחלת הפרויקט, ביצועו וסיומו האיכותי, באמצעות היכרותנו את שוק המשקיעים והבנתנו את אופן ואת דרך הפנייה למשקיעים אלו.

בסוף התהליך כולו גם הבניין מתחדש ומשוקם, גם ההשקעה של המשקיע בפרויקט מניבה עבורו רווח וגם היזם נהנה מפירות יוזמתו ועמלו, מתוספות הבנייה שבנה ומהדירות החדשות שעומדות לרשותו לשם השכרה או מכירה.

עבור המשקיע, המבקש להצטרף ליזם במסגרת תוכניות תמ"א 38, היתרונות והמעלות הם ברורים מאליהם. מעבר לעובדה כי מדובר על פרויקט הנעשה בעידוד, ובמעורבות, גורמים רשמיים המלווים את הפרויקט, הרי שמדובר על השקעה בטוחה, יחסית להשקעות נדל"ן מקבילות, עם בטחונות ועל השקעה שמניבה ריבית גבוהה למשקיע, אלמנטים שכל איש עסקים ישמח תמיד לקבל בעסקאות שלו.

כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ מעמידה צוות מקצועי, עוטף ומלווה את היזם מתחילת הדרך ועד להשלמת הפרויקט ודואגת לכל הפרטים הנדרשים לצורך קבלת סיוע במימון הפרויקט באמצעות איתור משקיע, בהשגת האישורים והטפסים הנדרשים, בבקרת תקציב ויעדי הוצאות והכנסות כך שהוא יכול להתרכז בפיתוח, בבנייה, בחיזוק התשתיות ובפיתוח המבנה.

 

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות