ליווי משקיעים בעסקאות נדל"ן

חוששים שהפנסיה לא תספיק? זה הזמן למציאות בשוק הנדל"ן שיספקו לכם קצבה נאה נוספת בגיל הפרישה

מדדי המניות נמצאים בשיא, אבל התחושות והנתונים מסביב מרמזים על נפילה קרובה וכואבת, הריבית על הפקדונות בבנקים לא מכסה אפילו את האינפלציה, הכסף שלכם מאבד מערכו – וכך כל התכנונים לחסכונות נאים בצד הפנסיה בפרישה נתקלים במכשולים. אז מה כן ניתן לעשות? ניתן להשקיע בשוק הנדל"ן, אבל גם שם המחירים יקרים והתשואה של השכ"ד נמוכה. אך מתברר שיש פיתרון.

בשוק הנדל"ן קיימות מציאות רבות בכל רחבי הארץ, החל ממכירות מכינוס נכסים, וכלה במבנים שאינם ראויים למגורים שמחירם נמוך מאוד, אך הם בעלי פוטנציאל השבחה ומיקום אטרקטיבי. אנחנו, ב"כלכלי – פיננסים ויזמות", יודעים היכן למצוא אותם. כך, כשתגיעו לפנסיה, ואף הרבה לפני זה, תוכל ליהנות מהכנסה צדדית גבוהה נוספת הודות לשכר דירה שמניב נכס מושבח ששווה הון, אך עלה הרבה פחות.

כמה זה עולה? זה תלוי בסוג הנכס, מיקום הנכס, העדפות הקונה, עלויות השיפוץ וההשבחה וידע באיתור רוכשים רלוונטים בעלי יכולת. כך בהשקעה של 300-800 אלף שקל לנכס, ניתן להגיע לתשואות גבוהות ללא סיכון ובאופן סולידי לחלוטין – באמצעות רכישת דירה להשקעה.

מומחי "כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ" מתמחים באיתור דירות שהעלייה במחירי הנדל"ן פסחה עליהן ושהערך האמיתי שלהם גבוה בהרבה ממחירם בשוק. צוות רואי החשבון ועורכי הדין של חברת כלכלי יטפל עבורכם ברכישה, בבחינת המסמכים המשפטיים, בהיבטי המיסוי, ואף יסייע לכם בהשגת מימון בנקאי שישלים את ההון העצמי למחיר הנכס המלא.

איך זה עובד? הודות למומחיות ועבודה רבת שנים של מומחי כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ בפרוייקטים מתחום הנדל"ן, תוכלו ליהנות מתנאי התקשרות ייחודיים ומיטביים עם קבלנים, בעלי מקצוע, יועצים וספקים שיספקו שירותי השבחה לנכס בעל הפוטנציאל ויממשו אותו. לאחר השלמת הליך ההשבחה, שיכלול במקרים רבים שיפוץ ועיצוב פנים וחוץ מחודש, יסייעו לכם מומחי "כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ" בתמחור נכון של עלות ההשכרה ובמציאת שוכרים איכותיים.

שירותי "כלכלי לפיננסים ויזמות" הינם מודולריים ומבוססי צורך, כך שניתן לשכור את שירותינו בנוגע למרכיבים מסוימים בלבד, כגון איתור הנכס, או לחלופין הערכת פוטנציאל בנכס קיים והשבחתו, השכרה של נכס מושבח קיים וכיוב'. עם זאת, מיקסום התשואה יהיה מיטבי כשכל המיזם יתבצע בידינו משום שהניסיון המקצועי והקשרים הקיימים של מומחי "כלכלי – פיננסים ויזמות" יאפשרו להוזיל עלויות לאורך כל ההליך.

ומה יוצא לנו מזה? ובכן, כסף. אנחנו מצליחים לחסוך ללקוחותינו בין עשרות אלפי שקלים למאות אלפי שקלים, וגובים שיעור נמוך בלבד מאותו חיסכון. כך שלמעשה המטרה שלנו היא לחסוך לכם כמה שיותר.

לכן, רוצים להגיע לפנסה נטולי דאגות? פנו ל"כלכלי – פיננסים ויזמות בע"מ", ונוודא שכך יהיה.

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות