חיבורים עסקיים – חיבור בין משקיעים ויזמים

יזם תמ"א 38? זקוק להון עצמי להשלמת הפרויקט?
2 בינואר 2017
ליווי דיירים בפרויקטים של תמ"א 38
2 בינואר 2017

אנחנו, בחברת "כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ", מבינים עד כמה קשה לצמוח, לגדול ולפרוץ קדימה בעולם הכלכלי והעסקי ללא גב כלכלי חזק ואיתן. אנו מודעים לכך שעסקים נפלאים רבים מגיעים לתקרת זכוכית אותה אינם יכולים לפרוץ רק בשל מגבלות כוח, עוצמה והבנה עסקית ולכן אנו פותחים עבורכם, בעלי עסקים המבקשים להימכר למשקיעים חזקים, ועבורכם, משקיעים המחפשים הזדמנויות עסקיות מפתות ואטרקטיביות, חלון ליצירת חיבור בין משקיעים ויזמים, בין בעלי הון לבין בעלי רעיון, מוצר או עסק בעל פוטנציאל צמיחה והתרחבות.

מדוע חיבורים עסקיים הם המנוע של הצמיחה העסקית, של תהליכי הייצור והפיתוח ושל היזמות? משום שהם עוסקים בקידום ובהבנת הפוטנציאל העתידי בין מוכר לקונה, בין משקיע לבעלים קיימים ובין רעיון וחזון למציאות אמיתית בשטח. כחברה הפועלת בתחום של חיבורים עסקיים, "כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ" מאפשרת למשקיעים, המחפשים הזדמנויות השקעה מפתות ואטרקטיביות, לאתר בעלי חברות, מוצרים ורעיונות המעוניינים לפתח ולהתקדם אך חסרים את ההון הנדרש ומסייעת לבעלי חברות קטנות וליזמים הפונים אליה לשלב ידיים עם אנשי עסקים אמידים ורציניים התרים אחר הזדמנויות עסקיות בכל פינה ובכל זמן.

הערכות שווי, אומדנים פיננסיים, איתור משקיעים פוטנציאליים וכל מה שיזם צריך על מנת להפוך את רעיונותיו לברי קיימא וכל מה שמשקיעים צריכים על מנת למצוא את הדבר הבא שעליו ילכו בכל הכוח ובו ישקיעו, אלו האלמנטים שהופכים חיבורים עסקיים לכה חשובים בתהליך ואלו היכולות המעניקים לחברת "כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ" את היתרון הגדול בתחום זה.

המומחיות שלנו, בחברת "כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ" היא ליצור חיבורים עסקיים בין משקיעים ויזמים של עסקים קמעונאיים, של חברות מהכלכלה המסורתית, הישנה והחשובה כל כך למדדי הצמיחה במשק ואנו שמחים על כל חיבור מוצלח שכזה המאפשר עוד מקומות עבודה, עוד צמיחה ועוד הצלחה עסקית וכלכלית בין אנשי עבודה, ייצור והון בישראל.

 

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות