מימון פרויקטים בתמ"א 38

ניהול פיננסי של קבוצות רכישה
2 בינואר 2017
מימון פרויקטים בנדל"ן
2 בינואר 2017

תוכניות המתאר הארציות, הידועות בשם תמ"א 38 ותמ"א 38/2 (פינוי בינוי), הן פרויקטים שהולכים וצוברים תאוצה כלל ארצית וזוכים, בשנים האחרונות, לתמיכה ולעידוד מצד גורמים מוניציפאליים, מצד משרדי ממשלה ומצד כל גורם הקשור, בצורה ישירה או עקיפה, לנדל"ן ולתשתיות.

חברת כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ היא חברה המתמחה בסיוע ליזמים, המעוניינים לאתר, לזכות במכרזים ולפתח פרויקטים הקשורים לתמ"א 38, בגיוס ההון העצמי הנדרש לכך ולא רק לכך אלא לכל פרויקט נדל"ן מניב אחר.

לצד הסיוע בכל הקשור לנושאי מימון פרויקטים בתמ"א 38, חברת כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ מאתרת עבור יזמי הנדל"ן פרויקטים בעלי פוטנציאל רווחיות גבוה, באמצעות עריכת אומדנים סביבתיים, כלכליים, חברתיים ושמאות מקרקעין מקצועית וכך מקלה עליהם לסנן מכרזים, לצמצם עלויות והוצאות מיותרות ולהתמקד רק במה שכדאי ואטרקטיבי עבורם.

גם לאחר איתור הפרויקט הרלוונטי ליזמים, וכחלק מתוכניות למימון פרויקטים בתמ"א 38, כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ מסייעת בהוצאת תוכנית המתאר מן הכוח אל הפועל וזאת באמצעות הניסיון המקצועי הרב שהצטבר בקרב אנשי החברה, מנהליה ואנשי המקצוע המיומנים שלה בכל הנוגע גם לליווי פרויקטים וגם למימון יעיל שלהם.

על היזם או החברה המבקשת לפעול בתחומי תמ"א 38 להגיש דוח אפס ונתונים ראשוניים כלכליים שלהם ושל מי שעומד מאחוריהם, ועל ידי בחינה מדוקדקת של דוחות אלו, של ניסיונם הקודם של בעלי ומנהלי החברה ועל ידי בדיקת נאותות החברה שתבצע כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ, היא תוכל להמליץ על העמדת ההון העצמי הדרוש, לאתר משקיעים רלוונטיים ולסייע בהפיכת התכנון לבר קיימא ואת החזון למציאות.

מימון פרויקטים בתמ"א 38 הוא לב ליבו של כל מיזם ושל כל פרויקט בנייה ויציאה לדרך ללא ערובות פיננסיות וללא הון עצמי מספיק כמוה כהרפתקה מסוכנת שרק יכולה להוביל לטעויות, לשגיאות ולאסון, באמצעות כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ יוכלו היזמים ליהנות משקט תעשייתי, מאיתנות פיננסית וממשקיעים מחויבים וחדורי מוטיבציה לסייע ולקדם, תוך הבטחה לריבית גבוהה מאוד לכל משקיע ומשקיע.

 

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות