ניהול פיננסי של קבוצות רכישה תשאירו לנו להתמודד עם כאב הראש…

ליווי פיננסי לפרויקטים במסגרת תמ"א 38 –עוזרים לך להתקדם בדרך שלך……
2 בינואר 2017
תשואה מובטחת של חמישים אחוז???
2 בינואר 2017

לחברת כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ מוניטין רב בתחום הליווי הפיננסי והביורוקרטיה הממונית והיא מתמחה בליווי קבוצות רכישה."כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ" מציעה סל מוצרים ייעודי לקבוצות רכישה המאפשר להן ליהנות מניהול כספי מיטבי, תוך פיקוח  חשבונאי הדוק.זאת, בין היתר על ידי פיקוח רציף ועקבי של בעלי החברה,רו"ח עמי בן עיון ורו"ח אלי הלל – להם ניסיון ומוניטין נרחב בתחום – על ההתקדמות הפיננסית של הפרויקט.
ההסתמכות על חברה מתמחה ואנשי מקצוע תאפשר לועד המפקח של הקבוצה ולגורם המארגן ליהנות מראש שקט ולהתרכז בניהול הפרויקט ברמת המאקרו, ללא התעסקות בענייני כספים. מיקור חוץ זה של הביקורת הפיננסית והמימונית צפוי לחסוך מלבד כסף ומשאבים, גם זמן יקר שינותב להשלמת המיזם בטווח זמן קצר יותר.

אף אחד לא אוהב את ההתעסקות עם בנקים ובנקאים. לעתים נדמה שהם מדברים שפה אחרת משלנו. הם לא. כלכלי פיננסים ויזמות יודעים כיצד להתנהל מול גורמים מימונים ולכן מומחי החברה ישמשו כאנשי הקשר של הרוכשים מול הבנק המלווה ולהיפך,  בכל הקשור להעמדת המסגרות והשלמת מסמכים שונים הנדרשים לצורך העמדת אותן מסגרות. זאת, תוך כדי דיווח כספי שוטף לוועד המפקח ולחברי הקבוצה בדבר ההשקעות אשר בוצעו בפרויקט.

כלכלי פיננסים ויזמות יטפלו עבורכם גם ב"דברים הקטנים" ניהול הכספים השוטף והמעקב ופיקוח אחר חשבון הליווי. זאת, בצד הנפקת דרישות תשלום לרוכשים, פיקוח אחר ביצוע התשלומים והעברתם ליועצים ולקבלנים העובדים בפרויקט. היכולת לשחרר אתכם מהצורך להתעסק בהיבטים הפיננסיים של הפרויקט, תשלומי רוכשים ותשלום ליועצים וקבלנים העובדים בפרויקט , לא תסולא בפז. לקביעת פגישה מקדימה לייעוץ השאר פרטים.

 

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות