ניהול פיננסי של קבוצות רכישה

להשקיע בתמ"א 38? הרווח כולו שלכם
2 בינואר 2017

חברות רבות פועלות בתחומי הנדל"ן, הבניה והפיננסים הכרוכים בפרויקטים אלו, אך חברה שעוסקת, פיזית, בניהול פיננסי של קבוצות רכישה, בליווי שלהן ושל הפרויקטים שלהן ובעיקר במתן גב מקצועי ומנוסה לקבוצות מאורגנות שאינן מכירות את השוק ואת התחום מכל בחינה שהיא, היא חברה שיש לה יתרונות עצומים ויכולת לפשט תהליכים מורכבים, להקל על פרוצדורות ובירוקרטיות ולמנוע עוגמת נפש, בזבוז אנרגיה וכמובן הוצאת משאבים כלכליים לחינם. חברה מעין זו היא כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ, בניהולם של רואי החשבון עמי בן עיון ואלי הלל, העוסקת בליווי פיננסי של קבוצות רכישה, ליווי שבו יעסוק מאמר זה.

ניהול פיננסי של קבוצות רכישה הוא ניהול הדורש מיומנות, מקצוענות וניסיון רב במגוון רחב של תחומים ונושאים כגון העמדת מסגרות תקציביות לכל שלב ומניעת זליגה של תקציבים מעבר ליכולת הכלכלית הריאלית, הוצאת דרישות תשלום לרוכשים וניהול מעקב שוטף של הפקדות הרוכשים לחשבון הליווי, מתן מענה לקבוצה ולרוכשים בשאלות הקשורות להתקדמות הפרויקט, לתשלומים שיצאו ולתשלומים שעתידים לצאת. ניהול פיננסי של קבוצות רכישה פירושו גם העמדת אנשי קשר מול הבנקים המממנים ומול כל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים לפרויקט ובכלל, כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ מספקת את כל התשתית המקצועית, ההדרכתית והטכנית הדרושה לשם איתור, תכנון וביצוע מושלמים של רכישת נדל"ן, רכישה שטומנת בחובה גם סיכון לא קטן אך גם סיכוי לרווח גדול ומשמעותי.

כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ מסייעת ליזמים או לחברה המבצעת לבצע בדיקת כדאיות ראשונית והערכת אומדן הפוטנציאל הטמון במתחם המועמד לתוכנית, כמו גם מתן ייעוץ לגבי תמהיל הדירות האופטימאלי עבורם. במסגרת ליווי זה, תעמוד החברה בחזית תהליך חתימת החוזים מול הדיירים, תסייע באיתור אנשי המקצוע השונים לפרויקט, תנהל את המשא ומתן הכספי ותביא לחתימת החוזים מולם.

מכל בחינה שהיא, ניהול פיננסי של קבוצות רכישה וליווי יזמים בפרויקטי נדל"ן, היא הבחירה האידיאלית והאופטימאלית עבור כל חברה ועבור כל יזם המבקשים למצות את המרב מהמיזם ואת הרווח המקסימאלי מהפוטנציאל הכלכלי הטמון בו ואת זאת, באחריות, מסוגלת לספק חברת כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ.

 

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות