ניהול פיננסי של קבוצות רכישה

ליווי דיירים בפרויקטים של תמ"א 38
2 בינואר 2017
מימון פרויקטים בתמ"א 38
2 בינואר 2017

בשנים האחרונות הולכת וגוברת תופעת קבוצות הרכישה המאורגנות המשתתפות במכרזי נדל"ן, בקניית שטחי אדמה ובפעילות הקשורה לנדל"ן באופן כללי. באמצעות אותה התאגדות ישנו כוח מיקוח רב יותר מול הרשויות, מול הקבלן המבצע ומול גורמי המימון השונים דוגמת הבנקים למשכנתאות וכיוצא באלו. העלויות הכלליות, באופן בולט, זולות יותר לקבוצת רכישה מהעלויות שהיה על כל אחד מחבריה להוציא לו היה פועל לבדו וגם וכמובן שגם היכולת לפעול בשיתוף ובאחדות דעים עם השכנים לעתיד בכל מה שנוגע לתכנון, לאפיון ולביצוע הפרויקט יכול להוביל ליחסי שכנות איכותיים וטובים בהמשך.

יחד עם כל היתרונות הללו, אי אפשר להתעלם מכך שבמרבית המקרים מדובר על קבוצת אינטרס לא מקצועית ולא מנוסה בענייני נדל"ן, בנייה ומכרזים המעוניינת פשוט ליצור לעצמה את החזון שלה ולהגשים את חלומה זה, ולכן בחירת גוף או חברה מקצועיים המתמחים בתחום של ניהול פיננסי של קבוצות רכישה, דוגמת "כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ", היא בחירה שיכולה לעשות את ההבדל בין חלום קסום ומוצלח לבין חלום בלהות שקשה לראות את סופו ובין התנהלות כלכלית הגיונית ושפויה לבין כניסה לבורות תקציביים עמוקים שיהיה קשה מאוד לקבוצה כקבוצה, ולפרטים בקבוצה, להיחלץ מהם גם לאחר שנים רבות, מה שיפגע מאוד במרקם החברתי, בעתיד המבנה וביחסי השכנות הטובים שקבוצת רכישה אמורה לספק למשתתפיה.

ניהול פיננסי של קבוצות רכישה משמעותו פיקוח הדוק וצמוד של כל הוצאות הקבוצה משלב הכניסה למכרז ועד לשלב שבו המבנה עומד על תילו והדיירים נכנסים לדירות החדשות שלהם כך שלכספים ולהוצאות יש כתובת מקצועית, מנוסה ויד מכוונת אמונה על כל פרט ופרט בתהליך הדורש הוצאות צפויות והוצאות משתנות, עלויות קבועות ועלויות חריגות.

באמצעות רואי החשבון המנוסים, אנשי הכספים המעולים ומומחי הנדל"ן והבניה מהבולטים בישראל השותפים בחברת "כלכלי פיננסים ויזמות בע"מ" כל התהליך של ניהול פיננסי של קבוצות רכישה הופך לפשוט, נעים, קל וידידותי לקבוצה בכלל ולחברי הקבוצה בפרט.

דוגמאות של פרויקטים שאנו מלווים כרגע-

  • בקרה תקציבית של פרויקט לבניית המוסך המרכזי של רכבת ישראל בהיקף של כ- 200 מיליון ₪.
  • ליווי וניהול  פיננסי של פרויקט להקמת 56  יחידות דיור בפרויקט בארסוף הנבנה ע"י אקרו נדלן.
  • קבוצת רכישה Noya – פרויקט להקמת 131 יח"ד ביפו.

 

החברה מנוהלת ע"י רו"ח אלי הלל (לשעבר סמנכ"ל כספים בחברת אשטרום אינטרנשיונל) ורו"ח עמי בן עיון.

צור קשר עוד היום לתיאום פגישת הכרות.

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות